RSS

вторник, 11 октомври 2011 г.

вдъхновения с пици

В септемврийски ден,
омая кулинарна муза
гарджетата гладни, мои...
Но с тестото ако може,
друг да се пребори...
Що да сторя... то личи си.. 
бързото тесто  от мен е...



фантазията е вегетариански...
кашкавала е в количества обилни...
че уговорка имаме си,
протеини да набавяме си...
желанията невегетариански...
намерили са тук изява...
поглед близък за контрол... ;)
нещо семпло музата измисли...
но богато на подправки,
от лехата лятна брани...
а и чушка свежа, място си намери
с витамините и яркостта си...
резултатът е готов...
ухание неповторимо,
от близък поглед ;)...
/ и не само поглед /
и за другия гладник,
творението от фурната излиза...
и от близо...
още близък план...
такива резултати бяха...
постигнати от гарджетата мои...
снимки на тавите празни
няма кой да прави ;)

4 мнения:

Митко Василев каза...

Бива :)

Wild cat каза...

Честно си признавам, че не обичам чушки върху пица, нооо при тези снимки ми се прииска една такава вкуснотийка...

shareniika каза...

:):)
Добре дошла, Wild cat!
Заповядай! :)

септемврийски празници Европа каза...

хахахах е уникални пици сте направили, само как изглеждат така мис е дояжда че започвам да се облизвам, това за тестото ме развесели...." В септемврийски ден,омая кулинарна муза гарджетата гладни, мои... Но с тестото ако може,руг да се пребори...Що да сторя... то личи си.. бързото тесто от мен е....." и на мен не ми е любимо тестото, но пък крайният резултат си струва няма спор, това че има и чушки върху нея е супер,придават невероятен аромат и вкус. Ще взема да си поръчам една.....

Публикуване на коментар