RSS

четвъртък, 18 април 2013 г.

торта... с много идеи









 и така... 
повод има, а идея няма...
искам да е нещо по-различно,
но да е бързо
и ефектно...
 поразрових блогове, тефтери,
но я няма свежата идея...
към кухнята се аз запътих,
шест яйца от хладилника извадих,
с чаша и половина захар ги разбих на пяна,
/ да не мислите, че ще деля белтъци от жълтъци / 
в изобилие ванилия добавих,
чашата с брашно приготвих,
но му липсва нещо...
сладко от малини 3-4 лъжици сложих,
а сега де...
бързо три тавички си подготвих,
те пък все различни,
и сместа готова - разпределих я "на око"
за фурната опашка зареди се,
а аз в размисли отново се унесох...
торта ще е, крем ще трябва...
масло, захар пудра, ванилия,
без нея накъде съм,
на пухкав крем го сътворих,
обаче... 
нещо липсва ми в сладката картинка...
буркана със кокос е налице,
а за добавка - още от малиновото сладко...
и така... ще се сглобява торта,
 дали ще някой да се сети ;)
с какво блатовете ще се сиропират...
шишето със сироп малинов е...
до тук добре...
на торта заприличва,
но крем ще трябва...
знам си аз един -  с нишесте и мляко, и парче масло...
и така си престоя, близо 24 часа, тортата на хладно...
време е за нещо по-така...
кремчето едно и второ,
понацапах тук-таме...
ама... много бяло е,
а иска ми се нещо цветничко...
който си помисли за малинки,
вече е сгрешил,
щото няма вече,
но пък има боровинки ;)
резултата бързо се стопява,
по чинията голяма си личи...
а виновникът за тортата специална,
да ни е здрав и жив,
с успехи да е все напред,
и много радост да ни носи ;)
:) <3 :) <3 :) <3 :)

2 мнения:

Gloxy-Floxy каза...

:) ЧРД! Живи, здрави и прекрасни като творенията на мама! <3

shareniika каза...

Благодаря ти, мила Гло! :) <3

Публикуване на коментар