RSS

петък, 14 януари 2011 г.

кифлички-сиренки




Това е...
Скоро наминах при  Aquawoman 
и там намерих чудни питки със сирене и колбас.
Намерих повод и ето вариациите у нас.
Тестото същото е.
Плънката е от сирене и кашкавал,
посипани със сусам преди печенето. 
Вариант - с кашкавал и филийка пушен свински бут.
Реших да ги оформя като кифлички.
Стори ми се сполучливо.
Оказа се и вкусно.
И бях принудена да заформя втора доза... 
Bon appétit! ;)

4 мнения:

Aquawoman каза...

Шаренийка, много вкусни изглеждат! Радвам се, че съм те вдъхновила :)

shareniika каза...

Благодаря, Aquawoman! :):)

Анонимен каза...

Много вкусно изглеждат кифличките :)
Шаренийка , имаш награда при мен :)))

shareniika каза...

Много благодаря, Сабина!
Приятна изненада в неделната утрин за мен!
Слънчев и усмихнат неделен ден! :):)

Публикуване на коментар