RSS

вторник, 24 януари 2012 г.

музата за обед :)

 първи етап...
 и втори котлон за мен работи...
 от близо...
 за вегетарианците...
и за другите...
;)
обобщение - всички са доволни ;)

8 мнения:

Gloxy-Floxy каза...

Оризовото изглежда като бабина манджичка, изкушена съм! :)

shareniika каза...

:) Правим, струваме и все до онзи вкус и аромат на бабините манджички се опитваме да го докараме ;)
Топъл ден, Гло! И с други изкушения ;)

Анонимен каза...

На мен това ми е едно от любимите ястия :)

shareniika каза...

Хубавото е, че и у дома не го отказват. А пък е и лесно ;)
Усмихнат и красив ден ти желая, vira111!

xabiba каза...

ММММммм, а рецепта има ли;-)

shareniika каза...

Хм, рецепта ли... ей, това е най-трудното.
Но ще разкажа какво направих.
От фризера извадих моркови, чушки, тиквички и ги метнах в тигана с олио. Когато останаха само на мазнина сложих чашка ориз, малко червен пипер, сол и три чашки вода. После доливах още вода. Когато почти беше готов ориза сложих грах - пак от фризера изваден. Когато изключих котлона сложих магданоз. Това е за ориза.
Мислех, че съм извадила свинско месо от фризера, но се оказа телешко, та трябваше повечко да се готви. Размразих го и в тигана го позапекох, сложих му бурканче домати на парчета, сол и доливах вода докато месото стана готово. Тогава му сложих чубрица и за леко сгъстяване на соса за пръв път опитах с брашно от нахут. Стана добре :)
Може би погледнато със строгите очи на кулинари, липсват ми подправки. Но у дома предпочитаме по-естествените аромати на ястията и рядко използвам силни подправки, с които аромата на ястията изглежда един и същ. Това е наше си разбиране и усещане :) А и въпрос на муза е ;)
Ами... това е... не знам рецепта може ли да се нарече ;)

xabiba каза...

Обяснено е чудесно! Благодаря, за което.
Тези Фкуснотии в блога определено са забранени за наблюдение от бременни жени!Особено, ако не могат да си го позволят веднага:)

shareniika каза...

;) xabiba, благодаря и аз!
Нека няма забрани, а и не мисля, че е необходимо веднага, може след ден-два ;)
Топла вечер с много усмивки ти желая! :):)

Публикуване на коментар