RSS

петък, 4 ноември 2011 г.

с аромат на дюли




аромата на дюли е топъл,
сладък и слънчев...
спомен от детство,
особено мил...

5 мнения:

Wild cat каза...

"спомен от детство,
особено мил..."

До къщата ни на село имаше дюла... Вкусът на плодовете никога не ми е харесвал, но аромата им... Винаги ще го свързвам с приветливата уютна къща и усмивката на баба... :-)

shareniika каза...

Wild cat, радвам се, че хубав спомен съм събудила в теб :)
Усмихнати дни! :):)

Unknown каза...

И аз съм ги сложил за аромат :))

Жоро каза...

Аз повече обичам крушите ,че дюлите по ми киселеят ама.... пак е хубав аромат :)

shareniika каза...

О, да, Емо, доста са трайни и дълго ще им се радваме на слънчевия аромат ;)

Жоро, плодове има разни за различните ни вкусове :)

Да си призная, че обичам дюлите само печени или на компот...ммм... А така... за аромата неустоим, доста дълго си държа през зимата :)

Публикуване на коментар