RSS

петък, 24 септември 2010 г.

домашна точена баница

Отдавна не бях точила баница. Но поводът си заслужаваше.
Замесих тесто от 1 яйце, 1 ч.л. сол, 1 с.л. оцет и 1 ч.ч. вода.
И е време за точилката ;) ...


малко олио за намазване...
сирене и яйце, че баница не става иначе...

навита е...една по една завити в глинената ми и писана тавичка...
във фурната е вече, намазана с кисело мляко...
опечена, пообиколила си нивката и...
първото парче е отрязано....

сервирано...

И... вече няма нищо... Вкусно беше ;)

2 мнения:

ross каза...

страхотно,ама къде са количествата?

септемврийски празници Европа каза...

Няма по вкусна баница от домшано направената с домашно точени кори.Това е изкуство и не всеки го може, и много малко хора се залавят в домът си да направят подобно нещо.Помня моята баба, от време на време ни правеше преди и ставаше разкошна, направо да си оближеш всичките пръсти хахахха. Благодаря за снимките, лично аз 2 - 3 пъти съм правела домашни кори, и все се оправдавам че нямам подходяща маса и затова не готвя често, но по скоро не ми се занимава , а си струва!Уникални сладки снимки, идва ми да се протегна и да си взема голямо парче.

Публикуване на коментар