RSS

вторник, 3 май 2011 г.

сладкиш с овесени ядки




Основният продукт са овесени ядки.
Ядките се накисват с вода. 
Ако са от фините 10-15 мин са достатъчни.
Идва ред на въображението и наличното в кухнята ;)
Добавят се стафиди, орехи, 
кокосови стърготини,
настъргани ябълки, канела,
мед за подслаждане.
Изсипва се в намаслена и набрашнена тавичка.
Идва ред на половин бурканче със смокини,
които се нареждат отгоре.
Могат да се нарежат и да се добавят и вътре.
Може и без тях.
Всъщност, за пръв път слагам, но беше сполучливо.
Пече се на около 160 градуса, 
по възможност повечко време.
Хайде, фантазията в действие...
Добър апетит!

2 мнения:

Magiosnika каза...

Шаренийка, рецептата ми хареса! Много готино си я представила, а и обичам рецепти с вариации - каквото има в хладилника или в кухнята! :D
Поздрави и приятен остатък от седмицата! Миро :)

shareniika каза...

Миро, благодаря ти! Радвам се, че ти хареса рецептата. Нямам претенции, че съм велик кулинар, но ми харесва да експериментирам. А когато ми дойде вдъхновение... ето резултата. Понякога се смеем, че не мога да повторя една рецепта, все ме "гложди" да променя нещо ;)
Хубава вечер и усмихнати дни! :):)

Публикуване на коментар