RSS

четвъртък, 6 юни 2013 г.

2 в 1 и пЕрфектен опит

 в сюблимния момент... преди откопчаване на формата...
 червени ягоди, червени рози...
 фотографът се е постарал ;)
 е... не му беше тук мястото на този компромат... ама...
 но пък след срязването...
ммммм.... 

да започна от началото...
Глокси... е причина да изненадвам все още домашните :)
никога не съм правила такова нещо, дори и подобие не съм
обаче...
толкова изкушаващо... 
а и поводи си имам два...
музата е тук и ръкавите запретнах...
блата по обедно време сътворих,
крема по вечерно,
ама де видяла, де недовидяла, 
белтъците на сняг ми се изгубиха...
забърках ги сметани, ягоди и желатини, 
както му е ред и...
нещо течно се получи...
то добре, ама среднощ е
и да питам няма кой,
та смелостта си посъбрах
и... хайде върху блата...
на хладно го прибрах
и в леглото се завих...
сред нощите сънувам и будувам,
планове си правя за утринта, 
украсата замислям,
НО...
въпрос един сънят ми взе -
оназ' боза, дето я налях
дали все още не е течна...
И...
в безобразно ранна утрин
в хладилника надничам
и въздишка на доволство разнася се в нощта...
нещото не е течност...
и така,
денят усмихва се и ръкавите запрятам
да довърша туй дето го започнах
с импулс от Глокси вдъхновен...
да не мислите, че има още?
свърши се завчас...
и вкусно беше  /да си се похваля пак/
 ;)

6 мнения:

Gloxy-Floxy каза...

:) Ей, друго нещо си е с рози и свещи!!! И да пораснеш вкусно! :D

А пък белтъците, както се вижда, явно не са критични. Според мен са за увеличаване на обема и придаване на пухкавост. И с тях, преди да го тикнеш в хладилника, става голяма чорба, но с толкоз желатин, стига да е читав, резултатът е обещан.

И аз не бях правила, ама като сме такива майсторки, то не може да не стане! ;)

shareniika каза...

Благодаря, благодаря, Гло!!! :)
Ам' тъй де... такива сме си, няма какво да ни се опре, та някакво си пЕрфе... ;)
:) :) :)

shareniika каза...

Гло, наистина много се хареса у дома. Сигурно пак ще правя. Обещах на дъщерята, дето само снимките видя, като си дойде да го има :) И е доста леко, та плодови варианти ще се експериментират през лятото :)

Gloxy-Floxy каза...

:) Много е вкусно наистина! Но много бъркане, много нещо. :)
Сигурно чак наесен ще повторя, с къпини ми е мерак. Освен ако детето не даде заявка за рождения си ден по-рано.

Marta каза...

Ягодови лодки в сметаново море - изглежда повече от добре!

Жива, здрава и забъркваща вкуснотийки, животът ти все шаренийка!

shareniika каза...

Благодаря, Марта!
Усмивки и шарени настроения и за теб! :) :) :)

Публикуване на коментар